June 14, 2011

SEXY MAXI : Maxi Rouge VS Lip Maximizer



New lipstick range in town......memperkenalkan Maxi Rouge Lipstick dan Lip Maximizer telah berada dipasaran Malaysia sekarang.


Apa keistimewaan nya?


Maxi Rouge menampakkan kemewahan kepada si pemakai. Kerana Maxi Rouge di datangkan dengan pelbagai warna yang menarik yang mengandungi butiran kristal yang memberikan kilauan kepada bibir. Tekstur nya yang lembut memudahkan pengaplikasian. Oh! dan semestinya ia mengandungi bahan pelembap yang mengekalkan kelembapan bibir untuk sepanjang hari. Jadi jangan risau bibir anda kelihatan kering disebabkan air-cond office ^_^


Lip Maximizer, lipstick yang amat sesuai bagi mereka yang sukakan bibir kelihatan seperti 'Angelina Jolie' ... ^_^ bibir yang penuh dan mungil adalah idaman wanita. Lip Maximizer mengandungi ekstrak pati halia yang mana bahan ini meningkatkan dan mempercepatkan peredaran darah disekitar otot-otot bibir yang memberikan kesan bibir kelhatan penuh dan menarik. Pada awal penggunaan anda akan merasa sedikit pijar atau pedas disekitar bibir tetapi ia hanya sebentar. Jadi jangan risau kalau anda rasa semacam jer masa memakai nya. Warna-warna lipstick sangat menarik kerana ia hanya ada 5 warna yang sesuai untuk semua jenis make-up dan warna kulit. warna code LM09 adalah warna kegemaran semua bagi range lama True Color iaitu 324.

Jadi jangan lupa dapatkan ia di pasaran sekarang. Boleh didapati di semua kaunter-kaunter dan Agent jualan kami diseluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment